SCDA19

7-а Міжнародна науково-практична конференція “Наукова комунікація в цифрову епоху”


Програма конференції:

 


Спонсори конференції:

 

ГОЛОВНИЙ СПОНСОР

Києво-Могилянська Фундація Америки (КМФА) – благодійна організація, створена для підтримки і розвитку діяльності Національного Університету “Києво-Могилянська Академія” та інших вищих навчальних.

 

 


Clarivate Analytics – компанія, що пропонує аналітичні та наукометричні інструменти для підтримки наукової діяльності. До 2016 року компанія була підрозділом Thomson Reuters (Intellectual Property and Science business). Серед продуктів компанії – найстаріша наукометрична база даних Web of Science, Cortellis, Thomson Innovation, Derwent World Patents Index, а також інструменти ResearcherID, EndNote, InSights.

 


Компанія Statista надає онлайн доступ до більш ніж мільйона статистичних даних і фактів. Зокрема кількісних даних про засоби масової інформації, бізнес, фінанси, політику, які можуть зацікавити дослідників маркетингу, менеджменту, бізнесу та ринкових відносин. Statista  є першим статистичним порталом у світі, що об’єднує дані про понад 60 000 тем. Дані зібрані з більш ніж 18 000 джерел, включаючи наукові дослідження, наукові журнали, офіційні повідомлення урядових організацій, торгові звіти, монографії та інші відповідні статистичні публікації.


 

Журнал «Український журнал з бібліотекознавства та інформаційних наук» – науковий рецензований журнал відкритого доступу, що публікує статті з проблематики бібліотекознавства та інформаційних наук.